Dystrybutor i importer środków smarnych
Oleje do maszyn rolniczych
Sprzęt rolniczy i budowlany musi utrzymać swoje działanie na najwyższym poziomie przez cały okres eksploatacji. Dlatego, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom, na początku 2019 roku Eurol wprowadził na rynek nową celowo opracowaną dla tego segmentu linię produktów EUROL AGRI. Specjalnie przygotowana formuła produktów spełnia najnowsze wymagania narzucane przez topowych producentów maszyn rolniczych i budowlanych.
Wysokiej jakości olej silnikowy przeznaczony do stosowania w europejskich i amerykańskich silnikach benzynowych oraz Diesla. Spełnia surowe normy dotyczące zapobieganiu tworzeniu się osadów na denku tłoka, w górnym rowku pierścienia tłokowego i w pozostałej części tłoka. Pakiet zastosowanych dodatków uszlechetniających zapewnia silnikowi bezproblemową eksploatację przez długi okres między wymianami oleju.
• API SL/CI-4
• ACEA E7
• U.S. Steel 127/126
• FZG A/8.3/90>12
• (ISO-VG 46, 68, 100)
• AFNOR NF E 48603 (HV)
• VDMA 24318
• Thyssen TH-N-256132
• Cincinnati Milacron P70
• CASE MS1216, MS 1230
• NH 646H
• Sperry Vickers I-286-S,
• Sperry Vickers M-2950-S
• Hoesch HWN 2333
• Denison Filterability TP 02100
• Bosch Rexroth RE 90220
5L - 20L - 60L - 210L
Olej do silników diesla o dużej mocy opracowany zgodnie z najnowszymi przepisami dotyczącymi zużycia oleju i emisji spalin. Spełnia wszystkie obecne wymogi jakościowe dla europejskich, amerykańskich i japońskich olejów do silników diesla i benzynowych. Dzięki stabilności wysokotemperaturowej i starzeniowej, a także poprzez obecność silnych dodatków czyszczących, Eurol Engine Motor Oil gwarantuje dobry stan oleju oraz silnika. Zużycie jest ograniczone do minimum, nawet w najtrudniejszych warunkach roboczych w ciągu całego okresu pomiędzy wymianami oleju.
• API CI-4/SL
• ACEA E7
• Renault RLD-2
• MTU type 2
• MB 228.3 / MB 229.1
• Volvo VDS-3
• Caterpillar ECF-1-A
• Mack EO-M Plus
• Cummins 20071/2/8
• MAN 3275
• CASE MS1121, NH 330H
• CES 20076, CES 20077
• CES 20078
• Deutz DQC III-10
• Global DHD-1
• Detroit Diesel DDC 93K215
5L - 20L - 60L - 210L
Syntetyczny olej silnikowy odpowiedni do silników wysokoprężnych pracujących w warunkach wysokiego obciążenia. Opracowany zgodnie z najnowszymi przepisami dotyczącymi zużycia oleju i emisji spalin. Spełnia wszystkie wymagania jakościowe olejów do silników diesla i benzynowych. Engine Ultra w całości spełnia najnowsze surowe normy dotyczące amerykańskich maszyn z filtrem cząstek stałych DPF.
• ACEA E9
• API CJ-4/SM
• Deutz DQC III-10 LA
• MB 228.31
• Volvo VDS-4
• Global DHD-1/JASO DH-2
• CAT ECF-3, ECF-2, ECF-1-A
• Renault RLD-3
• MTU 2.1
• CES 20081
• JDQ-78X
5L - 20L - 60L - 210L
Eurol Agri STOU 10W30 jest uniwersalnym, wielosezonowym olejem do ciągników i został opracowany specjalnie do stosowania w silniku, przekładni i układzie hydraulicznym. Produkt zapewnia doskonały rozruch na zimno, zmniejsza tarcie i utrzymuje silnik w czystości. Może być używany przez cały rok w ciągnikach wyposażonych w hamulce tarczowe z olejem immersyjnym (tzw. hamulce mokre).
• API CG-4/SF,API GL-4
• ACEA E3
• John Deere J20C, J27
• CASE 1206/1209
• CNH MAT 3525/MAT 3526
• New Holland NH 030 C,
• NH 024C, MH 410 B,
• NH 420A
• ZF TE ML 06B, 056C, 06R, 07B
• Allison C-4
• MF M1135, M1139, M1143,
• M1144, M1145
5L - 20L - 60L - 210L
Eurol Agri STOU 10W40 to uniwersalny, wielozakresowy olej do ciągników. Produkt jest zalecany do nowoczesnych ciągników, wymagających optymalnego smarowania w najtrudniejszych warunkach roboczych. Olej został opracowany specjalnie do smarowania i chłodzenia silnika, sprzęgieł, napędów końcowych, skrzyń biegów i "mokrych hamulców". Ma bardzo silne właściwości dyspergujące i myjące. Wysoka odporność na starzenie, korozję i tworzenie piany gwarantuje doskonałe, niezawodne i długotrwałe smarowanie.
• API CG-4/SF, GL-4
• CNH MAT 3525/ MAT3526
• New Holland NH 030 C,
• NH 024C, MH 024C
• John Deere J20C, J27
• CASE 1206/1209
• ZF TE 06B, 056C, 06R, 07B
• FORD M22 159B/C, M2C 134D
• FORD NEW HOLLAND
• 82009201/2/3
• MF CMS M1135, M1139,
• M1143, M1144, M1145 Allison C-4
5L - 20L - 60L - 210L
Eurol Agri UTTO LV 40 został specjalnie opracowany dla przekładni połączonych w maszynach budowlanych, traktorach i innych urządzeniach rolniczych, sprzęgłach hydraulicznych i przemienników momentów obrotowego. Ma dobrą charakterystykę tarcia i dlatego jest odpowiedni do układów mokrych hamulców zapobiegając tak zwanym drganiom ciernym. Ma wysokie indeksy lepkości, bardzo silną warstwę oleju i dobre właściwości EP.
• API GL-4
• CASE MS 1207, 1210
• I.H. HYTRAN B PLUS
• CAT TO-2
• Allison C4
• John Deere
• J20D/14C/J21A
• Steyr 397.88.00001H
• New Holland NH-410B
• Ford M2C134D, M2C41B
• Skrzynie biegów, sprzęgła, przekładnie główne i mokre hamulce
5L - 20L - 60L - 210L
Eurol Agri UTTO MV 60 został stworzony dla przekładni połączonych w maszynach budowlanych, traktorach i innych urządzeniach rolniczych, sprzęgłach hydraulicznych i przemienników momentów obrotowego. Korzystnie wpływa na tarcie dlatego jest szczególnie odpowiedni dla układów mokrych hamulców zapobiegając tak zwanym drganiom ciernym. Ma wysokie indeksy lepkości i dobre właściwości EP oraz właściwości zapobiegające zużyciu, zabezpieczające przed korozją, utlenianiem i powstawaniem piany.
• API GL-4
• John Deere JDM J20C
• Ford M2C 134 A/B/C/D
• Ford M2C 41B, M2C 48C,
• M2C 53A
• CASE MS 1204-1207, 1209, 1210, 1230
• WB 101
• MAT 3525
• Kubota UDT
• Permantran 821/XL
• Skrzynie biegów, sprzęgła, przekładnie główne i mokre hamulce
5L - 20L - 60L - 210L
Wysokiej jakości olej hydrauliczny, który należy do tak zwanych olejów "przeciwzużyciowych". Produkt został specjalnie opracowany do stosowania we wszystkich rodzajach układów hydraulicznych. Olej znacznie zmniejsza zużycie pompy do minimum i przyczynia się do wydłużenia żywotności układów hydraulicznych. Olej ma doskonałe właściwości demulgujące wodę.
• DIN 51524/3 (HVLP)
• U.S. Steel 127/126
• FZG A/8.3/90>12
• (ISO-VG 46, 68, 100)
• AFNOR NF E 48603 (HV)
• VDMA 24318
• Thyssen TH-N-256132
• Cincinnati Milacron P70
• CASE MS1216,
• MS 1230, NH 646H
• Sperry Vickers I-286-S
• Hoesch HWN 2333
• Denison Filterability TP 02100
• Bosch Rexroth RE 90220
5L - 20L
Wysokiej jakości olej przekładniowy wykonany z parafinowych olejów bazowych oraz najnowszego pakietu dodatków, w tym EP (Extreme Pressure). Jest zalecany do wielu typów manualnych skrzyń biegów, skrzyń redukcyjnych, napędów końcowych oraz dyferencjałów. Zawiera również dodatki zapobiegające korozji, utlenianiu, powstawaniu nagarów oraz przeciwpienne.
• API GL-5
• ZF TE-ML 05A, 07A, 08, 16F
• RVI 03-80-4003
• MIL-L-2105D, MT-1
• MAN 342 N
• MAN 342 typ M-1
• MS 1316
• ZF-TE-ML 21A
5L - 20L
Wysokiej jakości olej przekładniowy ze specjalnymi inhibitorami "Limited Slip" do hipoidalnych napędów, dyferencjałów i szpery. Zawiera dodatki dla optymalnej ochrony w ciężkich warunkach roboczych. Ze względu na specjalne właściwości produktu wszelkie wibracje i ewentualne piski są redukowane do minimum. Olej jest całkowicie neutralny do materiałów uszczelniających zastosowanych w przekładniach.
• API GL-5
• ZF TE-ML 05C/12C/16E
• MT-1, MIL-L-2105D
5L - 20L
Uniwersalny olej przekładniowy, który może być stosowany w skrzyniach przeniesienia napędu, gdzie zalecane są środki smarne spełniające klasę API GL-4 lub GL-5. Oferuje doskonałą stabilność smarowania i wysoki poziom zabezpieczenia kół zębatych i synchronizatorów w całym układzie przeniesienia napędu. Olej ułatwia zmianę przełożeń i zmniejsza zużycie paliwa.
• API GL-4/ GL-5
• MT-1
• MIL-L-2105D
• Arvin Meritor 076-N
• Mack GO-J
• MIL-PRF-2105E
• Scania STO 1:0
• SAE J2360
• ZF 05A/07A/12M/16D/17B
5L - 20L
Płyn mineralny, opracowany specjalnie do układów hamulcowych poziomujących, poziomujących i wspomagania kierownicy. LHM Plus ma bardzo wysoki indeks lepkości. W wyniku tego, lepkość niemal nie ulega zmianie pod wpływem wahań temperatury. Zabezpiecza ona układ przed utlenianiem. Ze względu na wysoką temperaturę wrzenia i wodoodporność, produkt może być stosowany w celu uzyskania długiego i bezpiecznego użytkowania w sytuacjach, gdy zalecane jest wykorzystanie tego typu płynu. LHM Plus nie może być mieszany z płynami hamulcowymi „DOT”.
• AFNOR NF R 12-640
• ISO 7308 PSA (Citroen)
• B71 2710
1L
Płyny chłodzące, zapobiegające zamarzaniu są stosowane w pojazdach do robót ziemnych, rolniczych, autobusach, furgonetkach. Płyny te nie zawierają azotanów, amin ani fosforanów. Długotrwałe środki chłodzące sporządzane są na bazie technologii organicznych inhibitorów i bez trudu spełniają wymagania różnych konstruktorów maszyn. Zapewniają maksymalną ochronę przed korozją i nie mają negatywnego wpływu na rozmaite stopy i materiały w układach chłodzenia.
• VW TL-VW 774 D (G12)
• TL-VW 774 F (G12+)
• Renault typ D
• BS 6580
• ASTM D3306/D4656/D4985
• JASO M325
• NATO S-759
• Iveco
• MAN 324 typ N
• MB 326.3
• VW TL-VW 774 D (G12)
• TL-VW 774 F (G12+)
• Cummins
• DAF 74002
• Ford WSS-M97B44-D
• MAN 324 Typ SNF
• Volvo Trucks
• Renault Typ D
• BS 6580
• ASTM D 3306/ D 4656
• AFNOR NFR 15-601
Eurol oferuje kompleksową gamę smarów do różnych zastosowań rolniczych i budowlanych. Ich receptura gwarantuje doskonałe właściwości przyczepne zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach. Smary Eurol zachowują się doskonale w mokrych warunkach oraz przy obciążeniach związanych z wysokimi ciśnieniami. Dzięki szerokiemu zakresowi technologicznemu zagęszczenia, dysponujemy smarem dla każdej maszyny.
• DIN KP 2,5 N-25
• ISO-L-XCBEB 2-3
• DIN KF 3 K-30
• ISO-L-XCCIB 2
• DIN KP 2 N-30
• ISO-L-XBDIB 2-3